Αυτή η κίνηση έγινε σύμφωνα με τα λεγόμενα της Ubisoft έτσι ώστε να αποφύγει όλες τις συζητήσεις περί διαφοράς επιδόσεων - ποιότητας ανάμεσα στις δύο εκδόσεις.
Βεβαία με στοιχειά από τον senior producer Vincent Pontbriand και με τη δήλωση ότι αποφάσισαν να κλειδώσουν τα specs προκειμένου να αποφύγουν όλες τις αντιπαραθέσεις σχετικά με τις 2 εκδόσεις στα PS4 και XBOX1 αντίστοιχα.
Βεβαία και σε άλλη δήλωση είπε ότι το παιχνίδι περιορίζεται από τις επιδόσεις των CPU στις κονσόλες, λόγω της ΑΙ και όχι από τις GPU. Με τη παρακάτω δήλωση μας εξηγεί το γιατί:
Τεχνικά περιοριζόμαστε από τη CPU. Οι GPUs είναι δυνατές , τα γραφικά δείχνουν πολύ καλά, αλλά η CPU είναι που πρέπει να διαχειριστεί την ΑΙ, τον αριθμό των NPCs που έχουμε στην οθόνη, όλα αυτά τα συστήματα τρέχουν παράλληλα.
Περιμέναμε δεκαπλάσια βελτίωση της AI αλλά αυτό θα ήταν πολύ δύσκολο να γίνει. Δεν είναι τα πολύγωνα που επηρεάζουν το framerate. Θα μπορούσαμε να τρέχουμε και στα 100fps αν ήταν μόνο ο τομέας των γραφικών, αλλά λόγο της ΑΙ, είμαστε περιορισμένοι στα 30 frames per second.
[video]K7DEwM7VpfU[/video]
Βεβαία ας μην πούμε ποια από της 2 κονσόλες έκανε πίσω για το συγκεκριμένο συμβάν. Ελπίζουμε όλοι να γίνει όπως και με το Black Flag το προηγούμενο τίτλο της σειράς που και αυτός κυκλοφόρησε στα 900p αλλά μετά με το ανάλογο patch μας πήγε στα 1080p.
Ελπίζουμε ότι ίσως κάτι να γίνει αν και προσωπική μου άποψη είναι ότι μάλλον με αυτή την κίνηση από μεριάς ubisoft δεν θα αργήσει να έρθει μεγαλύτερη αντιπαράθεση για το συγκεκριμένο τίτλο.
Manos creed