Ο παραγωγός της Square Enix Yoshinori Kitase δήλωσε:
Αντιλαμβανόμαστε πόσο σημαντικό είναι το Final Fantasy VII για το κοινό και εμπιστευόμαστε την Unreal Engine 4 και τα εργαλεία της για να μας βοηθήσουν να παραδώσουμε αυτό το πολύ-αναμενόμενο remake, σχεδιασμένο για σύγχρονες πλατφόρμες.
Yoshinori Kitase
Ο Taka Kawaski της Epic Games Japan τόνισε πως :
Νιώθουμε ιδιαίτερη τιμή που η Square Enix διάλεξε την Unreal Engine 4 για να αναδημιουργήσει ένα από τα πιο αγαπημένα παιχνίδια όλων των εποχών. Είναι χαρά μας να δουλεύουμε με τόσο ταλαντούχους δημιουργούς, και αυτή η συνεργασία σηματοδοτεί μια αξέχαστη στιγμή στην ιστορία της Unreal Engine.
Taka Kawaski
Παράλληλα δημοσιεύθηκε και ένα νέο trailer το οποίο μπορείτε να δείτε εδώ.
Στην αντίπερα όχθη και στα κακά νέα, το παιχνίδι δεν θα κυκλοφορήσει ως ένας ενιαίος τίτλος. Ναι, καλά διαβάσατε, σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας στην Sony Experience 2015, το παιχνίδι λόγω του τεράστιου μεγέθους του θα χωριστεί σε κομμάτια, για παράδειγμα FFVII Remake - 1, Remake - 2. Αυτή η αψυχολόγητη κίνηση θεωρητικά θα φέρει το παιχνίδι στα χέρια του κοινού πιο γρήγορα.