Η εταιρεία η οποία ασχολείται με το development του Need For Speed δεν είναι άλλη από την Ghost Games, η οποία είναι υπεύθυνη και για τον τίτλο του 2013 της σειράς, Need For Speed: Rivals.
Όπως περιγράφει και η EA, το κλειδί στο νέο reboot θα είναι το “urban car culture”, με την εταιρεία να δουλεύει πάνω στο car culture community “Speedhunters”, το οποίο είναι ένα car culture blog όπου ιδρύθηκε το 2008 από την EA. Το focus του παιχνιδιού στο urban και underground κλίμα απεικονίζεται στο μικρό teaser trailer όπου έκανε διαθέσιμο η EA, το οποίο μπορείτε να παρακολουθήσετε παρακάτω.
Το Need For Speed θα γίνει διαθέσιμο παγκόσμια το φθινόπωρο του 2015 σε PC, PlayStation 4 και Xbox One.